Cuma, Eylül 22, 2006

Çikolatalı Rulo Kurabişler

Evet arkadaşlar işte bu kurabiyeler benim eserim kendi ellerimle yaptım.

Dün annem, kardeşim ve ananecim bize geldiler. Ben de onlara bu kurabiyeleri yaptım. Şimdi kendimi metedişim gibi olmasın lezzetli olmuşlardı. Hatta her yemekte teknik destek aldığım annecim benden tarif istedi :) Ben de ısrarlara dayanamadım işte tarif. Tatataaaa!!!

Tikkat!Baştan söliim çok kalorili!!!!

Malzemeler

200 gr Margarin (accık daha az koyabilirsiniz) (bi de oda sıcaklığında olcek)

2 yemek kaşığı pudra şekeri (biras daha tatlı olsun derseniz kaşığı dolu dolu koyun ben ööle yaptım :)

4 yemek kaşığı su

1 paket vanilya

Aldığı kadar un

1 kase damla çikolata

Bu malzemelerden bi hamur yapılcek. Bi parça hamur elde açılıp içine damla çikolatalar konularak rulo şeklinde az yağlanmış yada yağlı kağıt serimiş tepsiye dizilecek. Sora fırınlanıp üzerine pudra şekeri serpilcek. Afiyetle yencek. :)))

Not: Sevdiklerinizle yerseniz daha lezzetli oluyo, ben bizzat denedim.

7 yorum:

yasemin dedi ki...

süper bir tarif tebrik ederim..

sebnemce dedi ki...

canım benim gelin bize de
size de hazırlıyım en güzelinden

Adsız dedi ki...

harika, olmuş..ellerine sağlık..yinede görmeden inanmam...sen yaparsın,bizde görerizz...:))

bu arada siten hayırlı olsun,Sebb.

tebrikler..

istek:3 katlı renkli kurabişlerin tarifinide bi ara verirsen seviniriz.. :)

sebnemce dedi ki...

Ş@f@k kardeşim o o 2 renkli kurabiyenin uzmanı ben değilim ama elimizden geleni yaparız :))

Adsız dedi ki...

Ben bizzat kendim yedim bu kurabiyeden tam bi kurabiş cidden(bıcır) super ötesi lezzet harikası enfesus bişeydi çünkü niye?ayrıca bi özelliği daha var,benim aplam yaptı:))aplammm mucuk!kiki

Adsız dedi ki...

afferinnn vallaaa sana gelin hanim...:)
yakinda gelicimm sakarya'ya...
(yanimda pasta tarif. defterimide getireceğim sadece sana ozell kiyak!!

ee ne demisler; yap bi iilik at denize,yüzerken karsina cikar elbet..:P
senin bana zamaninda verdigin tiolar .. ;), bak sana çok special tarifs ve lezzetler olarak geri donuyorrr datlumm!
cok opuyorum seni ..
gorusmek uzere..
Arzu

sebnemce dedi ki...

Afiyet şeker olsun şafak kardeşim bunlar daha başlangıç ne mamışler yapçam daha ben :))) bi de güsel bardaklarımla çay iç bak o zaman ne kadar daha tatlı oluo :))