Çarşamba, Mart 26, 2014

Bu işler böyle oluyormuş

Eskiden kendime dair kendimle ilgili şeyleri paylaştım hep ama çocuk olunca işler değişiyormuş. Artık bütün hayatımız ondan ibaret. Güzel anlar onunla güzel. Anılarımız hep birlikte. Kendi blogum olmasına rağmen birşey yazmaya başlayınca hep ondan bahsetmek istiyorum. Canım kızım Yağmur Zeynep!! Haziran 2010 dan beri hayatımızın tam orta yerinde. Şimdi birde pıtırık kardeşi geliyor. Pek bir keyifli ama tabi uzaktan güzel kucağımıza alınca görücez kardeş çoşkusunu. Rakip olarak mı yoksa ona ait korunacak bir kardeş olarak mı görecek onu zaman gösterecek. 

Pıtırcığa gelince o da 26 haftadır içimde karnımda canımın bir parçası o da. Gün içinde bol bol kıpırdayıp kendisini hissettiriyor. Anne ben burdayım merak etme diyor bana. Ablası sayesinde yeri pek bi geniş parendalar mı atıyor, 3 lü salto mu bilmiyorum ama artık 1 kiloya yakın oldu. 

Bu hafta sonu görüşücez. Doktor kontrolümüz var. Onu görmek beni çok heyecanlandırıyor. Tansiyonum çıkıyor resmen :-) Sağlıklı olduğunu öğrenince rahatlayıp, düşürüyorum tansiyonumu. 

Çocuk sahibi olmadan önce hep çocuklarından bahseden anneleri görürdüm. Yadırgamazdım ama uzak gelirdi bana şimdi benimde iki lafımdan biri onlar. Demek ki bu işler böyle oluyormuş. Onlardan başka kelam olmuyormuş annenin ağzında.... 

Hiç yorum yok: